تبلیغات برای عید
تبلیغات برای عید عنوان این مقاله ی سایت پاسارگاد کسب، مرکز خدمات تخصصی کسب و کار است.
تبلیغات برای عید سال ۱۴۰۵
نوروز در راهه و کسبوکارها، مثل همیشه، دارن کمکم موتور تبلیغاتیشون رو روشن میکنن. عید ۱۴۰۵ فقط یه مناسبت نیست؛ یه فرصت طلاییه برای فروش بیشتر، جذب مشتریهای جدید و ساختن تصویری قویتر از برند شما تو ذهن مخاطب.
اگر صاحب یه فروشگاه لباس، مبلشویی، خدمات زیبایی یا حتی یه سوپرمارکت محلی هستی، باید بدونی بازار شب عید مثل یه موج عظیمه: یا ازش سواری میگیری، یا زیرش غرق میشی!
تو این بخش از مقاله میخوایم به این بپردازیم که تبلیغات برای عید ۱۴۰۵ از کِی و چطور باید شروع بشه، چه نکاتی رو باید در نظر بگیری و اصلاً چه چیزایی باعث میشن توی شلوغترین بازهی خرید سال، بیشتر دیده بشی.

چرا تبلیغات عید با بقیه فصلها فرق داره؟
اولین چیزی که باید بدونی اینه که عید یه پیک خاصه؛ یعنی رفتار مصرفکننده تو این بازه فرق میکنه. آدمها بیشتر از همیشه دنبال خریدن، تغییر دادن، نو شدن و آمادهسازی خونه و زندگیشون هستن.

کافیه نگاهی به گوگل ترند بندازی تا ببینی حجم جستجوی کلمات مثل:
خرید لباس نوروز
مبلشویی شب عید
بهترین هدیه برای عید
تخفیف نوروزی لوازم خانگی
همهشون از حدود بهمن ماه شروع میکنن به بالا رفتن و اواخر اسفند به اوج میرسن.
تبلیغات عید یعنی قرار گرفتن در مسیر این موج خرید. یعنی جایی باشی که مردم وقتی میخوان تصمیم بگیرن، تو رو ببینن، نه رقیبت رو.
چطور برنامه تبلیغاتی برای عید ۱۴۰۵ بچینیم؟
بذار با یک اصل مهم شروع کنیم: اگه تا اسفند منتظر بمونی، عقب افتادی.
همه چیز باید از دی یا نهایتاً اوایل بهمن استارت بخوره. چون تصمیمگیری برای خرید در ذهن مشتری زودتر از زمان خرید شکل میگیره.
در ادامه چند مرحلهی مهم رو مرور میکنیم:
۱. تعیین هدف تبلیغات
قبل از اینکه حتی یک بنر طراحی کنی یا یه استوری بزنی، باید بدونی قراره چی رو تبلیغ کنی. مثلاً:
فروش ویژه لباس زمستونی با تخفیف نوروزی
بستههای کادویی برای عید
خدمات نظافت منزل شب عید
تورهای گردشگری تعطیلات نوروز
مخاطب هدف رو مشخص کن. کیه؟ خانوادهها؟ جوونها؟ کارمندها؟ ساکنین فلان منطقه؟
۲. انتخاب کانالهای تبلیغاتی مناسب
قراره تبلیغاتت کجا منتشر بشه؟ فقط اینستاگرام؟ گوگل؟ بیلبورد محلی؟ پیامک؟
برای مثال:
اگر خدماتت محلیه (مثل آرایشگاه، کارواش یا قالیشویی)، حضور در گوگل مپ و ویزیت حضوری محلهای اهمیت داره.
اگر فروشگاه اینترنتی داری، باید بری سمت تبلیغات کلیکی گوگل، کمپین در شبکههای اجتماعی و ایمیل مارکتینگ.
۳. بودجهبندی دقیق
مهم نیست چقدر بودجه داری؛ مهم اینه که بدونی کجا خرج کنی تا بیشترین بازده رو بگیری.
برای مثال، خیلیا هزینه زیادی صرف طراحی گرافیک و ویدیو میکنن ولی توی توزیع محتوا (مثل تبلیغ در پیجهای محلی یا گوگل ادز) کم میذارن. در حالی که اصل کار، رساندن پیام به مخاطبه.
۴. ساخت محتوای جذاب، متناسب با حال و هوای عید
مردم تو شب عید بیشتر از هر زمانی دنبال حس نو شدن، شادی، خانواده، هدیه و حال خوب هستن. پس تبلیغات خشک و کلیشهای اینجا جواب نمیده.
یه نمونه محتوای خوب برای فروشگاه لباس:
«با لباسهای جدید، سال جدید رو متفاوت شروع کن. فقط تا ۲۵ اسفند، با ۳۰٪ تخفیف و ارسال رایگان.»
یا یه شعار برای خدمات مبلشویی:
«قبل از رسیدن مهمونا، مبلهاتو نو کن! وقتشه خونه رو عیدی بدی!»
تبلیغات اینترنتی موثر برای عید امسال

حالا بریم سراغ بخشی که واقعاً میتونه تبلیغات عیدت رو متحول کنه: تبلیغات اینترنتی.
بر خلاف روشهای سنتی مثل تراکت یا بنر، تبلیغات آنلاین هم قابل اندازهگیریه، هم قابل هدفگذاری دقیق. این یعنی میتونی دقیقاً بدونی چند نفر تبلیغت رو دیدن، چند نفر روش کلیک کردن و چند نفر خرید کردن.
تبلیغات در اینستاگرام
اینستاگرام برای خیلی از کسبوکارها شده ویترین اصلی. مخصوصاً برای عید، آدمها بیشتر از همیشه توی اینستا دنبال خرید و الهام گرفتن میگردن.
چند راهکار برای تبلیغ بهتر در اینستاگرام:
از ویدیوهای «قبل و بعد» استفاده کن (مخصوصاً برای خدمات تمیزکاری یا زیبایی)
برای استوریها از تایمر شمارش معکوس استفاده کن (مثلاً: فقط تا شب یلدا!)
نظرات و رضایت مشتریها رو استوری کن
مسابقه برگزار کن: مثلاً به سه نفری که دوستانشون رو تگ کنن، هدیه بده
از کپشنهای احساسی و داستانمحور استفاده کن
تبلیغات در گوگل ادز
گوگل جاییه که مردم با قصد خرید جستجو میکنن. کسی که تو گوگل مینویسه: “مبلشویی فوری شرق تهران”، یعنی الان دنبال خدمتت میگرده!
اگر یه کمپین گوگل ادز درست تنظیم بشه، میتونه چند برابر بازده داشته باشه. به شرطی که:
کلمات کلیدی درست انتخاب شده باشن
متن تبلیغ واضح و جذاب باشه
صفحه فرود (Landing Page) حرفهای باشه و حس اعتماد بده
تبلیغات در سایتهای نیازمندی
سایتهای نیازمندی، یا حتی سایتهای محلهمحور هنوز هم مخاطبهای خاص خودشون رو دارن. برای خدمات مثل قالیشویی، اسبابکشی، تعمیرات یا زیبایی، هنوز هم خیلیها این پلتفرمها رو بررسی میکنن.
نکته مهم: تیتر جذاب بنویس! توی این پلتفرمها، تیتر یعنی همهچی.
مثلاً بهجای «قالیشویی شرق تهران»، بنویس:
«تحویل فوری فرش تا ۲۴ ساعته – تخفیف نوروزی تا ۳۰٪»
تبلیغ در گوگل مپس؛ دیده شدن در زمان درست، مکان درست
کمتر کسبوکاری از این فرصت استفاده میکنه. ولی واقعاً گوگل مپ یه معدن طلاست، مخصوصاً برای مشاغل محلی.
وقتی کسی نزدیک محلهی شما عبارتهایی مثل «مبلشویی نزدیک من» یا «فروشگاه لباس در نزدیکی» رو سرچ میکنه، نتایج گوگل مپ اولین چیزیه که نشون داده میشه.
برای حضور بهتر در گوگل مپ:
کسبوکار خودت رو در Google Business ثبت کن
عکسهای واقعی و باکیفیت بذار
از مشتریها بخواه نظراتشون رو بنویسن (ریویو)
شماره، لوکیشن، ساعات کاری، سایت و اینستاگرام رو حتماً وارد کن
هر چند وقت یک بار پست بزار (همونجا امکانش هست!)
چند تیتر پیشنهادی دیگه برای ادامه مقاله در بخشهای بعد:
روانشناسی رفتار خریدار در شب عید
کمپینهای موفق عید در کسبوکارهای ایرانی
نقش رنگ، طراحی و گرافیک در تبلیغات نوروزی
تخفیف، قرعهکشی یا هدیه؟ کدام روش تاثیر بیشتری دارد؟
زمانبندی پستها و کمپینها در بازه عید
تبلیغات اینترنتی مؤثر برای عید امسال
تبلیغات اینترنتی یه دریای بینهایت از فرصتهاست. اما وقتی عید نزدیک میشه، این دریا یهجورایی طوفانی هم میشه! چون همه میخوان بیشتر دیده بشن، بهتر بفروشن، و از این فرصت فصلی نهایت استفاده رو ببرن.
پس لازمه از روشهای مؤثر، سریع، هدفمند و خلاقانه استفاده کنی. توی این بخش، قراره دقیقاً همینا رو بررسی کنیم.
۱. کمپینهای تخفیفی هوشمند: تخفیف بده، اما با برنامه
بعضی کسبوکارها فقط درصد تخفیف رو اعلام میکنن و منتظر میمونن مردم خودشون بیان. ولی حقیقت اینه که تخفیف بهتنهایی جواب نمیده، اگه پشتش استراتژی نباشه.
چند مدل هوشمند برای تخفیف نوروزی:
تخفیف مرحلهای: مثلاً از ۱۰ اسفند تا ۱۵ اسفند ۱۰٪، بعد از اون ۷٪، و بعد صفر. باعث ایجاد حس فوریت میشه.
تخفیف برای خرید دوم: مشتریهایی که یه بار خرید کردن رو ترغیب کن تا دوباره برگردن.
تخفیف گروهی یا دعوتی: «اگه دو نفر از دوستات خرید کنن، فلان تخفیف میگیری.»
۲. داستانسازی (Storytelling) در تبلیغات نوروزیمردم عاشق داستانن. تبلیغاتی که پشتشون داستان باشه، خیلی بیشتر تو ذهن میمونن. نوروز هم خودش پر از احساس و خاطرهست. پس چرا ازش استفاده نکنیم؟
مثال از یه داستان تبلیغاتی برای فروشگاه لباس:
«یادش بخیر، همیشه شب عید مامانم میرفت بازار تا برام لباس نو بخره… حالا بعد سالها، خودم دارم برای پسرم دنبال همون حس شادی میگردم. تو فروشگاه آرا، ما این خاطره رو زنده نگه میداریم.»
این سبک از تبلیغ، هم احساس رو درگیر میکنه، هم برند رو در ذهن ماندگار میکنه.
۳. استفاده از محتوای تولید شده توسط مشتریها (UGC)
وقتی مشتریهای واقعی از تجربهی خریدشون حرف میزنن، خیلی اثرگذارتر از هزار تا تبلیغ رسمی عمل میکنه. تو عید، این روش حتی بیشتر جواب میده چون همه در حال آمادهسازی، خرید، و اشتراکگذاری لحظههای خوششون هستن.
چطوری UGC جمع کنیم؟
از مشتری بخواه عکس محصول رو استوری کنه و تگت کنه.
مسابقه بذار: «بهترین عکس شب عید با محصولات ما رو پست کن، جایزه ببر!»
ازشون بخواه یه وویس یا پیام بنویسن و بفرستن تا توی پیجت منتشر کنی.
۴. ایمیل مارکتینگ با رنگ و بوی عید
ایمیل هنوزم یکی از بهترین ابزارهای بازاریابیه، مخصوصاً برای کسبوکارهایی که لیست مشتری دارن. اما ایمیل نوروزی نباید فقط یه پیام تبریک خشک باشه.
چطور ایمیل عیدت رو جذابتر کنی؟
تیتر ایمیل باید حس کنجکاوی و حال خوب بده. مثال:
«یه عیدی کوچیک برای شما داریم 🎁» یا «از حالا به فکر شب عیدت باش!»
محتوای ایمیل ترکیبی از احساس + پیشنهاد فروش باشه.
مثال:
«سال نو یعنی نو شدن. لباس نو، خونه نو، حس نو. فروشگاه آرامیس تا ۱۵ اسفند همهی اجناس رو با ۲۰٪ تخفیف عیدی ارائه میکنه. انتخاب کن، نو کن، بدرخش.»
۵. تبلیغات کلیکی هدفمند در گوگل و شبکههای اجتماعی
در ایام عید، گوگل و اینستاگرام پر از تبلیغه. اما تبلیغت باید دقیق و هدفمند باشه. یعنی:
بدونی دقیقاً کی قراره تبلیغت رو ببینه.
بهش چه پیامی بدی.
و وقتی کلیک کرد، به کجا برسه.
چند راهکار مهم:
توی گوگل ادز از کلمات کلیدی خاص استفاده کن.
به جای «مبلشویی»، بزن: «مبلشویی فوری در یوسفآباد با تخفیف عید»
در اینستاگرام، تبلیغت رو روی منطقه خاص یا گروه سنی خاص تنظیم کن. مثلاً فقط خانمهای بین ۲۵ تا ۴۰ سال در تهران.
۶. ویدیو مارکتینگ؛ چون تصویر بیشتر از متن حرف میزنه
تو ایام عید، مردم بیشتر از هر زمان دیگهای دنبال ویدیوهای کوتاه و جذاب میگردن. پس خودتو محدود به عکس نکن!
ایدههای ویدیویی برای تبلیغات نوروزی:
قبل و بعد از خدماتی مثل مبلشویی، آرایشگاه، دکوراسیون، نظافت
آنباکسینگ عیدانه: باز کردن بستهی کادویی یا محصول با بستهبندی نوروزی
ویدیوهای طنز کوتاه مرتبط با خرید شب عید، ترافیک، دیر رسیدن قالیشویی و…
حتی یه ویدیو ساده، با موبایل، ولی صادقانه و بانمک، میتونه وایرال بشه.
۷. ساخت لندینگپیج ویژه نوروز
اگه سایت داری، یه صفحه مخصوص عید درست کن. این صفحه باید:
طراحی شاد و متناسب با نوروز داشته باشه
پیشنهادهای ویژهی نوروزی رو در خودش جمع کنه
شمارش معکوس برای پایان تخفیف بذاره
دکمه تماس یا خرید سریع داشته باشه
مزیت این کار؟
هم تجربهی کاربری بهتر، هم سئو قویتر، هم نرخ تبدیل بیشتر.
۸. همکاری با اینفلوئنسرهای محلی یا خرد
برای عید، همه دنبال افرادی هستن که «قابل اعتماد» باشن. اینفلوئنسرهایی که تعداد فالوئر کمتر ولی رابطه نزدیکتری با مخاطب دارن، انتخاب بهتری برای تبلیغات عید هستن.
مثلاً یه مادر بلاگر که خرید شب عیدش رو معرفی میکنه، خیلی بیشتر از یه پیج میلیونی تأثیر میذاره. فقط دقت کن:
تبلیغش باید طبیعی و از زبان خودش باشه
ویدیویی باشه که واقعاً محصول رو استفاده کنه
همراهش کد تخفیف بذاری تا اثرش قابل ردیابی باشه
۹. ساخت کمپینهای مناسبتی مثل “چالش عیدانه”
کمپین یعنی یه داستان یا جریان مشترک که مخاطبها توش مشارکت میکنن. مثلا:
«عکس سبزهی خودتو با هشتگ #سبزترین_نوروز بفرست»
«سه کاری که قبل از عید انجام میدی رو بنویس و یه جایزه بگیر»
«پیشنهادت برای نو شدن چی میتونه باشه؟ تو کامنت بنویس، قرعهکشی داریم»
اینا هم تعامل بالا میاره، هم حس برند رو تقویت میکنه، هم میتونه محتوای کاربر تولید کنه.
۱۰. برنامهریزی زمانی تبلیغات نوروزی
یکی از اشتباهات رایج اینه که تبلیغات نوروزی رو دیر شروع میکنن. در حالی که بهترین زمانبندی به این شکله:
از ۱۵ بهمن تا ۱ اسفند: معرفی کمپین و ایجاد ذهنیت
از ۱ تا ۲۰ اسفند: اوج تبلیغات و فروش
از ۲۰ تا ۲۹ اسفند: آخرین فرصت، حس فوریت، تخفیف لحظه آخری
بعد از عید (هفته اول فروردین): پیگیری، ارسال هدایا، گرفتن فیدبک و نظرسنجی
چند مثال فرضی از کمپینهای موفق نوروزی
۱. قالیشویی هورام
راهاندازی کمپین “مبل نو، سال نو” با تخفیف پلکانی هر هفته. توی گوگل مپ و دیوار حسابی دیده شد، چون هر تبلیغش یه تخفیف زماندار داشت.
۲. گالری طلای پانیذ
ویدیوهای آنباکسینگ جعبههای هدیهی نوروزی با حضور بلاگرهای محلی. تبلیغ مستقیم نکرد، ولی فالوئرها رو کشوند به پیج و فروش عید بالا رفت.
۳. فروشگاه پوشاک نازگل
طراحی لندینگپیج نوروزی، مسابقهی عکس خانوادگی نوروزی و ایمیل مارکتینگ هوشمند. بازدهی: دو برابر عید پارسال.
طراحی کمپین تبلیغاتی حرفهای برای نوروز ۱۴۰۵
در دو بخش قبلی در مورد اهمیت تبلیغات عید و تکنیکهای جذاب بازاریابی صحبت کردیم. حالا نوبت اینه که همهی اون نکات پراکنده رو تبدیل به یک کمپین جامع، منظم و قابلاجرا کنیم. کمپینی که نه فقط دیده بشه، بلکه منجر به فروش واقعی، افزایش آگاهی از برند و وفاداری مشتری بشه.
کمپین نوروزی موفق = ترکیب تفکر استراتژیک + خلاقیت + اجرا با دقت + تحلیل نتایج
فاز اول: استراتژیسازی و هدفگذاری دقیق
۱. چه چیزی رو میخوای تبلیغ کنی؟
اول باید کاملاً مشخص کنی که کمپین عیدت حول چه محوری میچرخه:
محصول خاص؟ مثلاً «پک هدیه نوروزی»
خدمات ویژه؟ مثل «مبلشویی در محل با تخفیف عید»
یا برندت در کل؟ مثلاً افزایش آگاهی از برند برای یک اپلیکیشن جدید
خیلی از برندها اشتباه میکنن که بدون تمرکز وارد کمپین میشن. باید یه پیام مشخص داشته باشی. یک “خط داستانی” که همهی اجزای کمپین دور اون بچرخن.
۲. مخاطب دقیق کیه؟
همه مخاطب تو نیستن. حتی اگه همه بازار هدفت باشن، توی عید هر گروهی یه دغدغه خاص داره. مثلاً:
مادرای خونهدار دنبال نظافت و خرید خونهن
جوانترها به فکر تیپ و لباس جدیدن
کارمندها دنبال سفارش سریع و راحتن
پس باید پرسونای مشتری عیدت رو دوباره تعریف کنی. بدونی که این کمپین دقیقاً به درد کی میخوره.
۳. چه نتیجهای میخوای بگیری؟
نتیجه فقط فروش نیست. ممکنه یکی از اینها هم باشه:
جمع کردن ایمیل یا شماره تماس
بالا بردن بازدید سایت
افزایش دانلود اپلیکیشن
یا حتی جذب فالوئر واقعی
کمپین بدون هدف دقیق، مثل تیر تو تاریکیه. پس حتماً هدف عددی و قابلاندازهگیری تعریف کن.
فاز دوم: طراحی عناصر کمپین تبلیغاتی
۱. شعار کمپین نوروزی
مثل یه عنوان کتاب یا تیتر فیلم، شعار کمپین باید کوتاه، خاص، و بهیادماندنی باشه. ترجیحاً با لحن عید و حس نویی همراه باشه.
مثالهای فرضی:
«با دل خوش برو به استقبال بهار»
«هر خونهای یه نو شدن میخواد»
«عید ۱۴۰۵ رو با یه تغییر شروع کن»
«سال رو نو کن، سبک زندگی رو هم»
شعار نهتنها روی پوستر و ویدیو و پیج میاد، بلکه تمام کمپین رو هدایت میکنه.
۲. طراحی پیشنهاد ارزش (Value Proposition)
باید بدونی چرا مخاطب باید از تو بخره، نه رقیب:
تخفیف ویژه؟
هدیه؟
ارسال سریع؟
خدمات پس از فروش؟
ضمانت کیفیت؟
ترکیب پیشنهاد ویژه با حس فوریت و محدودیت زمان (مثلاً فقط تا ۲۵ اسفند) باعث میشه نرخ تبدیل بره بالا.
فاز سوم: انتخاب کانالهای تبلیغاتی
۱. شبکههای اجتماعی
اینستاگرام، تلگرام، توییتر (اکنون X)، آپارات یا یوتیوب (برای برندهای قویتر)
برای نوروز، ترکیبی از این نوع محتواها رو منتشر کن:
پستهای حاوی داستان (Storytelling)
ریلز با موسیقی عید
ویدیوهای مقایسه قبل و بعد
مسابقه یا چالش با جایزه
استوریهای شمارش معکوس
۲. تبلیغات گوگل (Google Ads)
مخصوصاً برای خدماتی مثل قالیشویی، نظافت، یا خرید آنلاین. مردم دقیقاً اینا رو تو گوگل سرچ میکنن.
نکات مهم:
حتماً از کلمات کلیدی خاص استفاده کن:
«قالیشویی ارزان در غرب تهران»، نه فقط «قالیشویی»
صفحه فرود تبلیغ باید ساده، سریع و با CTA واضح باشه.
۳. گوگل مپ و تبلیغات محلی
در ایام عید، مخصوصاً برای کسبوکارهای محلی (مثل خشکشویی، مبلشویی، آرایشگاه)، گوگل مپ و نظرات کاربران نقش بزرگی دارن.
نکات کاربردی:
از مشتریهای واقعی بخواه نظر مثبت بذارن
عکس از محل کارت بفرست
توی گوگل بیزینس، ساعات کاری ویژه عید رو بهروز کن
۴. پیامک مارکتینگ (SMS Marketing)
با اینکه قدیمیه، ولی هنوز یکی از مؤثرترین ابزاراست، مخصوصاً برای یادآوری لحظه آخری.
چه زمانی بفرستی؟
۱۵ اسفند: معرفی کمپین
۲۲ اسفند: تخفیف آخر هفته
۲۷ اسفند: آخرین فرصت!
فاز چهارم: اجرا و مدیریت کمپین
۱. تقویم محتوایی دقیق
برای کل کمپین باید تقویم روزانه طراحی کنی:
تاریخ فعالیت کانال انتشار
۱۴۰۵/۱۱/۲۸ معرفی کمپین و شعار اینستاگرام + وبسایت
۱۴۰۵/۱۲/۳ ریلز قبل/بعد خدمات اینستاگرام
۱۴۰۵/۱۲/۱۰ ایمیل با کد تخفیف ایمیل مارکتینگ
۱۴۰۵/۱۲/۲۰ پیامک یادآوری SMS
۱۴۰۵/۱۲/۲۸ تبلیغ فوری گوگل Google Ads
۲. تیمبندی
حتی اگه تیم کوچیکی داری، مشخص کن کی مسئول چه کاریه:
طراحی گرافیک
نوشتن کپشن و محتوا
انتشار پست
پاسخ به کامنتها
بررسی نتایج
فاز پنجم: تحلیل، اصلاح و یادگیری
۱. معیارهای موفقیت رو بسنج
مواردی که باید دقیق بررسی کنی:
نرخ کلیک (CTR)
نرخ تبدیل (Conversion Rate)
هزینه به ازای هر فروش
میزان تعامل در شبکههای اجتماعی
تعداد بازدید از صفحه لندینگ
۲. تست A/B در طول کمپین
حتی در لحظه اجرا هم میتونی چند ورژن از تبلیغ رو همزمان تست کنی:
تیترهای مختلف
رنگ دکمه خرید
زمان ارسال پیامک
کمپین زندهست، باید بتونی در حین اجرا، بهینهسازی کنی.
اشتباهات رایج در کمپینهای نوروزی که باید ازش دوری کنی
۱. شروع دیرهنگام
همیشه از حداقل ۳ هفته قبل از عید استارت بزن.
۲. استفاده از پیامهای کلیشهای
«سال نو مبارک!» به تنهایی جواب نمیده. خاص باش.
نداشتن صفحه لندینگ اختصاصی
اگه مشتری رو به صفحه عمومی سایت هدایت کنی، گم میشه و میره.
بیتوجهی به موبایلفرندلی بودن
اکثر بازدیدها از موبایله. پس همه چی باید با موبایل راحت دیده و استفاده بشه.
تکرار بیش از حد یک محتوا
تبلیغ تکراری خستهکننده میشه. تنوع بده.
جمعبندی نهایی
تبلیغات نوروزی فقط یه سری بنر شاد و تخفیف نیست. یه فرصت طلاییه برای ساختن رابطه عمیق با مشتری، ایجاد حس خوب، و تثبیت برند.
با طراحی یه کمپین حرفهای:
میتونی فروشت رو چند برابر کنی
از رقیبهات جلو بزنی
و توی ذهن مشتریهات موندگار بشی
سال جدید رو با یه کمپین قدرتمند شروع کن. چون تو فقط داری کالا نمیفروشی — داری حس خوب نو شدن، امید، شادی و شروعی تازه میفروشی.
