تبلیغات محیطی در تهران

تبلیغات محیطی در تهران

تهران شهر بسیار پر رفت و آمد و شلوغی است که می‌توان با تبلیغات محیطی در آن، نام یک برند را بر سر زبان‌ها انداخت. تبلیغات محیطی در تهران اگر به شکل هدفمند و خلاقانه طراحی و استفاده شوند، تاثیر بسیار زیادی روی فروش محصول و خدمات دارند اما باید بپذیریم که این روزها، تبلیغات محیطی خلاقانه هم ممکن است جلوی فضای مجازی و اینترنت، کم بیاورند.

فضای مجازی و اینترنت سهم بسزایی در معرفی و تبلیغات محصول و خدمات دارند. شاید تبلیغات محیطی بتوانند تاثیر بسیار زیادی روی ذهن مشتریان داشته باشند اما باید بپذیریم که راه‌های ساده‌ و کم هزینه‌تری هم وجود دارند. شما می‌توانید در سایت پاسارگاد کسب تبلیغات خود را انجام دهید که خیلی موثرتر، بهتر و کم هزینه‌تر از تبلیغات محیطی در تهران خواهد بود.

با این کار می‌توانید بودجه خود را در جاهای دیگر خرج کنید.
ترفند تبلیغات محیطی و استفاده از آنها در سطح شهر، ترفندی جالب توجه است تا مصرف کنندگان بتوانند دائما نام برند، لوگو و محصول شما را ببینند تا در ذهن آنها نقش ببندد. این کار می‌تواند سطح فروش را تا چندین برابر افزایش دهد.

بیلبورد تبلیغاتی

تبلیغات محیطی چیست و چگونه انجام می شود؟

تبلیغات محیطی در تهران یا هر شهر دیگر، نوعی روش تبلیغاتی است که به وسیله بنر، تابلو شهری، طرح و المان شهری، نقاشی روی در و دیوار یا اتوبوس و . . . ، محصول، خدمات و نام برند یک شرکت را به نمایش می‌گذارد. در تبلیغاتی که به صورت محیطی انجام می‌شوند، یک شرکت یا مجموعه در تلاش است تا با جا انداختن محصول خود در ذهن مخاطبان، کاری کند تا مشتریان به هنگام خرید، محصول آنها را ترجیح دهند. این کار منجر به بالاتر رفتن فروش خواهد شد.

تبلیغات محیطی از طریق ابزارهای مختلفی انجام می‌شود. با به کار گیری این ابزار می‌توانید قدم بزرگی در تبلیغ و معرفی کالا و خدمات بردارید. نباید تاثیر این نوع تبلیغ را دست کم بگیرید اما یکی از بزرگترین معذلاتی که امکان دارد با این نوع تبلیغ گریبان گیر کسب و کار شما شود، هزینه بالای آن می‌باشد. به همین دلیل می‌توانید ابزار و مکان‌هایی را برای این کار انتخاب کنید که از نظر هزینه، در سطح پایین‌تری قرار دارند.

برای انجام تبلیغ محیطی باید با یک موسسه یا مجموعه تبلیغاتی خصوصی یا دولتی وارد مذاکره شوید و بنرهای سطح شهر، تلویزیون‌های شهری، بلبوردهای تبلیغاتی و . . . را برای مدتی اجاره کرده و تبلیغ خود را روی آن نصب کنید. شما می‌توانید مستقیما به محصول و خدمات خود در بیلبوردها اشاره کنید و یا آن را به شکل یک داستان و یا تبلیغ خلاقانه در آورده تا در ذهن مخاطبان بیشتر جای بگیرند.

رسانی تبلیغاتی

اهمیت تبلیغات محیطی در معرفی کسب و کار

اهمیت تبلیغات برای هیچ کس پوشیده نیست. اگر یک کسب و کار دارید و به دنبال افزایش مخاطب و فروش خود هستید، نباید تبلیغات را دست کم بگیرید. با تبلیغات می‌توانید در ذهن مخاطبان جا باز کرده و کاری کنید که مخاطبان شما را ترجیح دهند.

تبلیغات محیطی در تهران یا هر شهر دیگر، یک روش برای ماندن در ذهن مشتریان است. شما می‌توانید با انجام این کار، مشتریان قبلی خود را درگیر خود کنید تا شما را فراموش نکنند. همچنین با این نوع تبلیغات می‌توانید کاری کنید که مشتریان جدیدی برای محصولات و خدمات شما به وجود بیایند.

بیلبوردهای تبلیغاتی، تلویزیون‌های شهری و حتی یک پوستر پشت اتوبوس یا ایستگاه مترو، می‌تواند با ذهن مخاطبان به شدت بازی کند. این بازی، نوعی کشمکش درونی ایجاد می‌کند. وقتی مخاطبان نام برند و لوگوی شما را برای دو سه بار در نقاط مختلف ببینند، محال است موقع خرید خدمات و محصولات مشابه، به یاد شما نیفتند. اگر محصولات و خدمات شما جذابیت کافی را برای آنها داشته باشند، مطمئنا خرید خواهند کرد. پس نباید اهمیت تبلیغات را دست کم بگیرید.

شاید تصور کنید که بهترین روش های تبلیغات محیطی تاثیر گذارترین روش‌ها برای ماندن در ذهن مشتریان است اما باید بگوییم که این طور نیست. با این که تبلیغات محیطی تاثیر بسیار زیادی روی ذهن مخاطب دارند اما باید مخاطبان هم آنها را ببینند. این روزها به دلیل این که 90 درصد مردم در هنگام رفت و آمد و گذر کردن از خیابان و چهار راه‌ها، سرشان در گوشی موبایل است، کمتر متوجه تبلیغات محیطی می‌شوند. پس باید گفت که تبلیغات در فضای مجازی و سایت‌ها، اقبال بهتری برای شما دارند.

تبلیغاتی

مزایا و معایب تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی در تهران مزایا و معایب مختلفی دارند که در اینجا چند مورد از مهم‌ترین هر کدام را برای شما شرح خواهیم داد.

مزایا:
⦁ تبلیغات محیطی دیده می‌شوند. این مزیت به معنای آن است که وقتی یک بیلبورد یا تلویزیون شهری اجاره می‌کنید، به صورت 24 ساعته در معرض عموم قرار داشته و رهگذران، عابران پیاده و رانندگان آن را دیده و حتی امکان دارد چند بار این اتفاق بیفتد.
⦁ امکان انتخاب بازار هدف در آنها وجود دارد. در واقع شما می‌توانید با یک تبلیغ هدفمند و مشخص، بازار هدف خود را انتخاب کرده و مخاطبان خاصی را به سمت خود جذب کنید.

⦁ تبلیغات تا زمانی که روی بیلبوردها هستند، قابل دیده شدن می‌باشند. این یک مزیت بسیار بزرگ و خوب برای شما است. تبلیغات محیطی مانند تبلیغات کاغذی نیستند که بعد از یکی دو بار دیدن به سطل آشغال ریخته شده یا به عنوان برگه چکنویس استفاده شوند.

⦁ امکان ارجاع مخاطب به سایر تبلیغات دیگر روی این تبلیغات وجود دارد. مثلا می‌توانید درخواست کنید که به سایت یا پیج شما مراجعه کنند.
برخی از معایب این روش هم شامل موارد زیر هستند:

⦁ برای گرفتن بیلبوردهای تبلیغاتی باید به قسمت تبلیغات محیطی شهرداری و دفاتر سفارش مراجعه کنید که می‌تواند وقت گیر باشد. تبلیغات به صورت محیطی نیازمند زمان است. یعنی در صورتی که بیلبوردها اشغال باشند، باید صبر کنید و حتی از مدت‌ها قبل آنها را رزرو کنید.
⦁ این روش تبلیغاتی بسیار هزینه بر است. هزینه اجاره تبلیغات شهری بالا است. در شهر تهران مبلغ این تبلیغات گاهی در حد تبلیغات تلویزیونی است.

⦁ اجاره کردن مکان‌های نصب تبلیغات شهری دارای محدودیت زمانی بوده و اگر بخواهید همیشه دیده شوید، باید از قبل آنها را رزرو کنید.

در اینترنت

بهترین روش‌های تبلیغات محیطی در تهران

روش‌های تبلیغاتی محیطی در تهران بسیار زیاد هستند. از یک بیلبورد تبلیغاتی سر چهار راه گرفته تا تلوزیون‌های شهری بزرگ در پاساژها، اماکن عمومی و میادین مهم شهر، همگی بسترهایی هستند که می‌توانید تبلیغات محیطی خود را با آنها انجام دهید. انصافا برخی از این روش‌های تبلیغاتی بهتر از بقیه هستند و خیلی زودتر جواب می‌دهند. برای مثال می‌توانیم بیلبوردهای شهری را نام ببریم. شما می‌توانید روی بیلبوردهای شهری به شکل ثابت یا دیجیتال و گردان، تبلیغات خود را به نمایش بگذارید.

شاید از نظر شما بهترین تبلیغات محیطی در تهران بیلبورد نباشد اما تجربه بارها ثابت کرده است که تاثیر بیلبوردها به شدت زیاد هستند. حتی استیشن بوردها نیز تاثیر بسیار خوبی در این زمینه دارند. زیرا تهران شهری است که در هر خیابان آن، تعداد بسیار زیادی ایستگاه اتوبوس وجود داشته و اکثر افراد از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند.
مطمئنا با وجود اماکن عمومی بسیار زیاد در تهران، ابزار تبلیغات محیطی جوابگو هستند که مردم آنها را بیشتر می‌بینند و بیشتر در چشم هستند. تبلیغ روی اتوبوس هم نوعی تبلیغ محیطی است اما نمی‌تواند تاثیر تبلیغ روی بیلبورد و استیشن بورد را داشته باشد.

تبلیغاتی در استان تهران

ابزارهای تبلیغات محیطی کدامند؟

برخی از مهم‌ترین بسترهایی که می‌توانید به عنوان تبلیغات از آنها استفاده کنید، شامل موارد زیر هستند:
⦁ تلویزیون‌های شهری
⦁ چاپ تبلیغ روی بدنه اتوبوس و قطار شهری
⦁ استفاده از بیلبوردهای سطح شهر
⦁ دیوار نویسی
⦁ تبلیغات استرابورد
⦁ تبلیغات برایت برد
⦁ تبلیغات لایت بورد
⦁ تبلیغات عرشه پل
⦁ تبلیغات های بورد
⦁ تبلیغات سازه‌های بادی
⦁ استیشن بورد

ابزار تبلیغات محیطی در تهران شامل همین مواردی است که گفته شد. شما می‌توانید در انواع بیلبوردهای دیجیتال، گردان و ثابت، تبلیغات خود را قرار داده و برای مدتی ذهن مردم را درگیر محصولات و خدمات خود کنید. برای اجاره و استفاده از تک تک موارد نام برده شده می‌توانید با موسسات تبلیغاتی وارد مذاکره شده و یا با شهرداری مناطق مختلف در شهر تهران در ارتباط باشید.

انواع سازه های تبلیغات محیطی در ابعاد و اندازه و ارتفاعات مختلف توسط موسسات و شهرداری ارائه می‌شوند که شما باید با توجه به نوع تبلیغ و گرافیک به کار گرفته شده در تبلیغات خود، یک یا چند تا از آنها را انتخاب و استفاده کنید. اگر قرار است نام برند و لوگوی خود را معرفی کنید، بهتر است سازه بزرگتر و ابعاد وسیع‌تری را انتخاب کنید. اگر قرار است یک تبلیغ خلاقانه انجام دهید تا مخاطبان کنجکاو شده و تبلیغ را بخوانند، می‌توانید این کار را با سازه‌های کوچکتر مانند استیشن بوردها انجام دهید.

اگر تبلیغ شما به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند در یک نگاه و خیلی سریع مفهوم خود را به مشتریان انتقال دهد، اجاره کردن عرشه پل در اتوبان‌ها نیز می‌تواند بسیار مفید باشد.

در شبکه های اجتماعی

چند روش تبلیغ محیطی رایج در ایران

تبلیغات محیطی در تهران راه کاری بسیار خوب برای دیده شدن است. گذشته از این که این روزها همه در فضای مجازی هستند و بدون شک بهترین روش تبلیغات نیز حضور در فضای مجای و اینترنت است، اما باز هم تصمیم داریم چند روش مهم تبلیغات محیطی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

چند نمونه از انواع تبلیغات محیطی شامل موارد زیر هستند:
⦁ تبلیغات هوایی
این روش از تبلیغات محیطی در تهران برای برندهای معتبر و حتی غیر شناخته شده مرسوم است. شاید بارها دیده باشید که بنر فلان برند را به یک هواپیما متصل کرده و آن را بالای شهر می‌گردانند تا مردم تماشا کرده و نام برند در ذهنشان جا بیفتد. البته این روش مستلزم هزینه بسیار زیادی است که برای شرکت‌ها و برندهای کوچک به صرفه نیست.

⦁ تبلیغ با چاشنی غافلگیری
غافلگیری یکی از چاشنی‌های تبلیغاتی است که می‌تواند تا مدت‌ها در یاد مشتری بماند. شما با روش‌های مختلفی همچون تبلیغات تعاملی، رو در رو و امثال آن، می‌توانید یک تجربه لذت بخش برای مشتریان خلق کنید. این نوع تبلیغات هزینه بالایی دارند.
⦁ استیشن بورد

ایستگاه‌های اتوبوس یکی از جاهای پر رفت و آمد هستند. اگر بتوانید یک استیشن یا تلویزیون دیجیتال بالای سر ایستگاه را اجاره کرده و تبلیغات خود را در آن قرار دهید، مطمئنا در طول شبانه روز توسط هزاران نفر دیده خواهد شد. این روش در کل دنیا و به خصوص شهرهای شلوغ بسیار مرسوم است.
⦁ دیوار نویسی
این روش تبلیغات، ارزان‌ترین روش بوده و فقط یک دیوار خالی و چند قوطی رنگ و یک نقاش نیاز دارید تا بتوانید تبلیغ خود را به نمایش در بیاورید.

⦁ بیلبورد
این روش از بهترین و مهم‌ترین روش‌های تبلیغات محیطی در تهران به شمار می‌آید. انواع بیلبورد ثابت، گردان و سیار را می‌توانید برای تبلغ خود استفاده کنید.

جایگزین‌های تبلیغات محیطی در تهران

تبلیغات محیطی در تهران از روش‌های خوب و موثر در تبلیغات به شمار می‌روند اما باید دقت کنید که معایب این روش‌های تبلیغاتی، کم نیستند. برخی هزینه بالا و برخی محدودیت زمانی دارند. برخی هم نیازمند امکانات مختلف هستند که شاید تهیه آنها در لحظه امکان پذیر نباشد. لذا باید روش‌های بهتری را جایگزین آنها کرد.

شهرداری به عنوان مجری تبلیغات محیطی و همچنین موسسات تبلیغاتی به عنوان واسطه در این بین، هزینه‌های را از شما می‌گیرند تا برای مدت زمان محدود، برند شما را در برخی از قسمت‌های شهر تبلیغ کنند. طبیعی است که این تبلیغات در همه نقاط شهر وجود نداشته و اگر بخواهید این اتفاق بیفتد، باز هم باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. پس عاقلانه‌ترین راه، استفاده از روش‌های جایگزین است. با روش‌های جایگزین می‌توانید تا حد بسیار زیادی از هزینه‌های پیش روی خود، کم کنید.

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید جایگزین تبلیغات محیطی در تهران کنید، تبلیغ در فضای اینترنت است. سایت‌های مختلفی وجود دارند که تبلیغات شما را با کم‌ترین قیمت و با بیشترین تعداد بازدید به دیگران نشان می‌دهند. این سایت‌ها مانند همان تبلیغاتی هستند که در محیط اطراف خود می‌بینید. با این تفاوت که در فضای اینترنت پخش هستند و دائما پیش روی بازدیدکنندگان قرار دارند. حتی امکان لینک شدن به سایت یا پیج شما را داشته و مشتریان می‌توانند در همان لحظه از شما خرید کنند.

سایت‌های مختلفی در این زمینه خدمات ارائه می‌کنند که می‌توان ” پاسارگادکسب ” را یکی از آنها دانست. در این سایت و امثال آن می‌توانید خیلی راحت تبلیغ کسب و کار خود را ثبت کنید تا به مخاطبان نمایش داده شوند.

در یوتیوب

نکات مهم در طراحی تبلیغات محیطی موثر

اگر با همه مطالبی که در خصوص تبلیغات محیطی در تهران گفته شد، باز هم علاقه‌مند هستید از این روش به جای روش‌های آنلاین استفاده کنید و یا دوست دارید در کنار تبلیغات آنلاین هم از این روش بهره ببرید، باید نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

⦁ تبلیغات خود را بر اساس هدف خود طراحی کنید. شاید این موضوع کمی ساده و بدیهی به نظر برسد اما در نظر داشته باشید که بسیاری از افرادی که جای شما هستند، تبلیغاتی را طراحی می‌کنند که با هدف آنها سازگاری چندانی ندارد. برای مثال اگر هدف شما برندسازی و ماندن در ذهن مشتری است، باید نام برند و لوگو را به شکل دقیق و در وسط تبلیغ طراحی کنید. کاری که خیلی‌ها انجام نمی‌دهند.

⦁ اگر هدف شما از طراحی و تبلیغات این است که مشتری و مخاطبان خود را به سمت سایت یا پیج اینستاگرامی خود بکشانید، مطمئن شوید که آدرس اینترنتی شما برجسته و کاملا مشخص باشد.
⦁ اگر در خصوص طراحی تبلیغات محیطی تجربه ندارید، بهتر است این کار را به مشاوران تبلیغاتی بسپارید.
⦁ در انتخاب مکان و نوع سازه تبلیغاتی باید با کارشناسان اهل فن مشورت کرده و بعدا انجام دهید.

رسانی

مزایای تبلیغات در سایت پاسارگاد کسب

تبلیغات محیطی در تهران کار بسیار خوب و پر بازده‌ای است اما وقتی به معایب آن توجه کنید، خواهید دید که با یک حساب سر انگشتی ساده، می‌توانید تبلیغات خود را با روش بهتر و ارزان‌تری به مخاطبان نشان دهید.
پاسارگادکسب از سایت‌های مطرح در زمینه تبلیغات کسب و کارهای مختلف است که می‌تواند بستری بسیار مناسب برای نشان دادن محصولات، خدمات و کسب و کار شما باشد.

علاوه بر هزینه مقرون به صرفه، یکی دیگر از مزایای استفاده از پاسارگادکسب، مخاطبان و جامعه آماری بالای آن می‌باشد. با این دو مزیت می‌توانید با خیال راحت در این سایت ثبت نام کرده و کسب و کارتان را تبلیغ کنید.
کلام آخر
قدرت تبلیغات محیطی در تهران به حدی است که می‌تواند ذهن مخاطبان را درگیر کند اما از یاد نبرید که امروزه بیشتر مردم در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی به دنبال نیاز خود هستند. پس بهتر است در کنار تبلیغات محیطی، تبلیغات در سایت‌هایی مانند پاسارگادکسب را هم در نظر داشته باشید.

این مطلب توسط جناب آقای مهدی محمدابراهیمی در حوزه ی تبلیغات محیطی در تهران نوشته شده است. تبلیغات محیطی یکی از روش های جذب پول در جهان محسوب می شود که علاقه مندان خاص خود را دارد. علاقه مندان می توانند در صورت نیاز به سراغ این تبلیغات بروند.

تصاویر توسط ویراستار اضافه شده است. این تصاویر با گذاشتن زمان در پست قرار گرفته و انتشار یافته است.

اگر تمایل داشتید می توانید از طریق اینجا کسب و کار خود را اگر هنوز ثبت و تبلیغ نکرده اید ثبت و تبلیغ کنید. پاسارگاد کسب سایتی هست که مدیران کسب و کار ها می توانند کسب و کارشان را در آن ثبت کنند تا یک صفحه ی اختصاصی برای کسب و کارشان ایجاد گردد. این صفحه می تواند حاوی شماره تلفن همراه و مسیریابی باشد. و همچنین به طور گسترده دیده شود.

چطور بود به نظرت؟ خوب، بد، معمولی؟

بزن روی ستاره اگر می خوای امتیاز بدی

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد 0

نوشته‌های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها