تبلیغات مشاغل در کرج
در این مطلب از سایت پاسارگاد کسب، سایت معرفی و تبلیغ کسب و کارهای سراسر ایران، در مورد تبلیغات مشاغل در کرج توضیح داده شده است. تبلیغات مشاغل یکی از مهم ترین کارهایی است که می توان برای رشد و افزایش فروش کسب و کارها از آن استفاده کرد. یک سری از مشاغل وجود دارند که در شهر کرج فعال هستند یا در این شهر ایجاد می شوند. البته امکان تبلیغ برای تمام شهر ها و روستاهای ایران برای پاسارگاد کسب فراهم است. تبلیغ مشاغل شیراز یک نمونه است. راه حل های مختلفی برای تبلیغ کردن این دسته از مشاغل وجود دارد که در این مطلب با چهار راهکار گفته می شود که مشاغل شهر کرج، چگونه می توانند کسب و کار خود را معرفی و تبلیغ کنند.
راه اول: تبلیغ سایت در گوگل و سایت مشاغل:
یکی از راه های موثر برای تبلیغات مشاغل شهر کرج در استان البرز این است که شغل خود را در یک سایت معرفی مشاغل خوب و قوی ثبت کنند تا هم در گوگل نمایش داده شود و هم در وب سایت قابل نمایش باشد. یکی از بهترین سایت های این حوزه سایت پاسارگاد کسب است. یکی از فواید ثبت کسب و کارتان در این سایت می تواند افزایش اعتماد مشتری به کسب و کار شما باشد به این خاطر که در یک سایت خوب و قوی و تحت نظارت ثبت شده است. پاسارگاد کسب سایت معرفی و تبلیغ تمام مشاغل کشور در تمام حوزه ها و شهر ها و روستا هاست. یکی دیگر از فواید ممکن ثبت کسب و کارتان چه در کرج باشد چه در شهر دیگری افزایش میزان فروشتان از طریق مردمی هست که به سایت پاسارگاد کسب مراجعه می کنند. برای ثبت کسب و کارتان می توانید اینجا را کلیک کنید. در ادامه به راه حل دوم می پردازیم:
راه حل دوم: تبلیغات در پیج های اینستاگرامی مرتبط به شهر کرج:
این که مخاطب هدف شما کیست و چه کسی مشتری شماست خیلی مهم است. باید روی مخاطب هدف شناخت کافی داشته باشید. فرض کنید یک شیرینی فروشی در چهارراه طالقانی کرج دارید و فقط هم در محدوده کرج خدمت رسانی می کنید، اما تبلیغ اینستاگرامی داده اید به پیجی که مخاطب هایش در شهر اهواز هستند! این تبلیغ احتمالاً نامناسب است ممکن است شما نتوانید حتی یک مشتری به دست بیاورید. اگر تبلیغ شما با هزینه بوده باشد این می تواند به یک شکست منتهی شود شکستی که درجه اش می تواند به مبلغی که داده اید بستگی داشته باشد. ممکن است به یک جا مبلغ سنگینی داده باشید و هیچ فایده مالی ای برایتان نداشته باشد. تبلیغات مشاغل در کرج باید در جای مناسب انجام شود.
بسته به اینکه شما چه خدمت یا خدماتی دارید و به کدام نقطه یا نقاط ارسال دارید می تواند تعیین کننده ی جایی باشد که باید در آن تبلیغ بدهید. می توانید فکر کنید که تبلیغ یک شیرینی فروشی که فقط در محدوده ی کرج فعال است در اهواز آیا برایتان مفید است یا خیر. اگر تبلیغی می کنید سعی کنید جذاب باشد. تبلیغات جذاب احتمال بیشتری برای دیده شدنشان وجود دارد. بعضی از این تبلیغات در اینترنت وایرال شده اند و هزاران بازدید گرفته اند و شاید یک شخص را حسابی معروف کند! البته این موضوع لزوماً اتفاق نمی افتد.
ممکن است یک تبلیغ جذاب باشد بازدهی خوبی هم داشته باشد اما آنقدر دیده نشود و فروشش خیلی نباشد اما فروش مناسبی داشته باشد. سعی کنید اگر می خواهید تبلیغ بدهید پیج را بررسی کنید که فالوورهایش فیک نباشد. فرض کنید وارد یک ایستگاه مترو شده اید و در آنجا امکان تبلیغ کسب و کارتان وجود دارد ولی هیچ فردی از آن ایستگاه مترو بازدید نمی کند و شما هیچ مشتری ای جذب نمی کنید اگر تبلیغ دهید برای جذب از مترو! در حالی که وارد یک ایستگاه متروی دیگر شده اید و در آنجا هر روز ده هزار مسافر وارد می شوند.
می تواند نتیجه ی تبلیغ بسیار متفاوت باشد. توجه داشته باشید که تبلیغ گرانتر لزوماً به معنای بهتر بودن نیست. سعی کنید اگر در اینستاگرام تبلیغ سفارش می دهید بازدهی تبلیغ خود را در صورت لزوم بررسی کنید. ببینید آیا بازدهی کافی داشته اید یا نه. تلاش کنید پول خود را هدر ندهید. هدر دادن پول واقعاً کار مشکلی نیست. تصور کنید در یک ایستگاه متروی خالی بسیار هزینه ی هنگفتی پرداخت کنید و حتی یک هزار تومانی به دست نیاورید و از طرفی به برندسازی هم کمکی نکرده باشد.
هدف از تبلیغ کسب و کارتان در اینستاگرام هم مهم است. آیا هدفتان برندسازی است؟ می خواهید بیشتر نام برندتان دیده شود؟ می خواهید فقط به هدف فروش برسید؟ یک مدیر کسب و کار خوب به این موارد اهمیت می دهد. در این مقاله می توانید در مورد ویژگی های یک مدیر خوب مطالعه کنید. اینستاگرام یکی از شبکه های بسیار مطرح در جهان است که روزانه بازدید قابل توجهی دارد. اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی مطرح در ایران با بازدهی بالا یکی از گزینه های خوب برای تبلیغ کردن است.
شاید نوع شغل و بازار هدف در میزان بازدهی تبلیغ اثرگذار باشد. در صورت نیاز روی بازار هدف خود آپدیت باشید. منظور از آپدیت بودن روی بازار هدف این است که این بازار را در گذر زمان در صورت نیاز داشتن رصد کنید. مثلا اگر یک فردی بوتیک لباس دارد و لباسی می فروشد که در یک دوره بسیار مد شده است و فروش بالایی را تجربه می کند اما 10 سال بعد آن لباس دیگر بسیار مد نیست و تعداد بسیار کمتری به فروش می رود باید کسب و کار روی این مساله نظارت داشته و اگر نیاز نیست که دیگر آن لباس عرضه شود آن را عرضه نکند یا اگر نیاز است آن را کم کند این کار را انجام دهد.
فرض کنید یک فردی که در حوزه ی آرایشگری زنان در شهر کرج فعالیت می کند از یک برندی برای آرایش یک خانم استفاده کند که این برند بدنام شده است و این آرایشگر نسبت به این موضوع بی توجه است و وقتی مشتریان او این مورد را می بینند دیگر به او مراجعه نمی کنند چون از یک برند بدنام استفاده می کند که گزارش شده می تواند به پوست انسان آسیب بزند! ریزش مشتری محتمل است و حتی از طریق دهان به دهان چرخیدن این که این آرایشگر دارد از این برند استفاده می کند باعث شود جلوی جذب مشتری جدید گرفته شود!
راه حل سوم: تبلیغات کلیکی گوگل
یکی از راه کارها برای تبلیغ مشاغل شهرکرج در استان البرز، این است که اگر وب سایتی برای کسب و کارتان دارید می توانید آن را در گوگل از طریق خود گوگل تبلیغ کنید. گوگل یک موتور جست و جوگر جهانی است که روزانه صدها بازدید دارد و در جهان و در ایران بسیار مطرح است. گوگل تبلیغات خاص خود را دارد که می توانید با پرداخت هزینه در سایت گوگل تبلیغ کنید. تبلیغات در گوگل می تواند پربازده باشد اگر به درستی انجام شود. فرض کنید شما یک هایپرمارکت در عظیمیه ی کرج دارید. می خواهید گوگل سایت هایپرمارکت شما را تبلیغ کند.
روی این عنوان: هایپرمارکت در عظیمیه کرج تبلیغ می کنید و اگر کسی این را در گوگل سرچ کند تبلیغ هایپر مارکت شما نمایش پیدا می کند. این یکی از راه هایی است که می توان هم با آن برندسازی انجام داد و هم فروش را افزایش داد اگر به نحو صحیح انجام گردد. تبلیغات کلیکی گوگل یک راه موثر و مفید برای افزایش درآمد است. تبلیغ مشاغل کرج یا اصفهان یا تهران فرقی نمی کند این یک راه مفید برای تبلیغ است. اگر درست تبلیغ نشود ممکن است اگر بودجه ی تبلیغاتی در نظر گرفتید و کلش را صرف این موضوع کرده باشید ممکن است تمام پول شما از بین برود! پس باید با هوشمندی تبلیغ کرد اگر فردی می خواهد این را انجام دهد. 2 مورد مثال از تبلیغ بد می زنم.
فردی به نام آقای اصغرآقا رستورانی در منطقه x دارد این فرد در گوگل برای کسب و کارش در کرج تبلیغ می کند و عنوان تبلیغش این است که: رستوران اصغر کثیف با 20 سال تجربه! این مورد می تواند تاثیر بسیار منفی روی برند این رستوران داشته باشد و رستوران را بدنام جلوه دهد. ممکن است مشتری تصور کند رستوران اصغر در منطقه x بسیار کثیف است و از لحاظ بهداشتی مناسب نیست.
شاید هم لزوما تبلیغ تبلیغ بدی نباشد. مثال دیگری می زنم: خانم نجمه یک آرایشگاه زنانه در نقطه ای از استان البرز راه اندازی کرده و برای برندسازی در گوگل تبلیغ می دهد. عنوانی که در گوگل نمایش داده شده: آرایشگاه x با یک ماه تجربه! آیا این عنوان مناسب است؟ از نظر من نیست چون اگر فردی که ممکن است مشتری شود متوجه شود که این آرایشگاه فقط یک ماه تجربه دارد اعتماد ممکن است سلب شود و تعداد جذب 0 یا کم باشد. تبلیغ موثر و درست در گوگل خیلی مهم است. بودجه تبلیغاتی را نباید هدر داد مگر اینکه هدف هدر دادن باشد! البته عجیب است اگر کسی هدفش هدر دادن بودجه تبلیغاتی باشد!
راه حل چهارم: تبلیغات بنری در شهر کرج، تبلیغ مشاغل کرج
این تبلیغات می تواند نسبت به تبلیغات اینترنتی هزینه ی بیشتری داشته باشد. شاید برای برندسازی گزینه ی مناسبی باشد. فرض کنید هر روز در یک مکان عمومی بنر یک برند لباس را می بینید. این موضوع 100 روز اتفاق می افتد. شاید اگر این تبلیغ جذاب باشد این در ذهن شما یک تصویر جذاب بسازد و نام این برند در ذهن شما ماندگار شود.
تبلیغات بنری در شهر کرج یکی از راه هایی است که می تواند هم باعث برندسازی گردد هم باعث افزایش اعتماد شود و هم باعث فروش شود. باید یک کسب و کار ببیند چه نوع بنری برایش مناسب است.
هربنری برای هر کسب و کاری مناسب نیست. اگر کسی ببیند که یک کسب و کار در حوزه ی آشپزی یک بنری در مثلا خیابان مصباح زده است که روی آن تصاویر بسیار چندش آور وجود دارند شاید هرگز از آن رستوران خرید نکند و بازدهی منفی داشته باشد! اگر خودتان می خواهید تبلیغ بنری انجام دهید باید به این توجه داشته باشید که تبلیغ بنری خوب ویژگی یا ویژگی های خاص خود را دارد و هر تبلیغی مناسب عرضه برای بدست آوردن بازدهی نیست. تبلیغ بد اگر انجام نشود می تواند بهتر از انجام دادنش باشد. قیمت تبلیغات بنری را حتما بررسی کنید.
شاید نیاز باشد قیمت را از چند منبع بررسی نمایید. تک منبعی بودن ممکن است باعث افزایش هزینه یا افزایش شدید هزینه شود به نحوی که اگر قصد برای افزایش فروش باشد ممکن است حتی باعث ضرر شود یا سودآوری را کاهش دهد. شاید هر کسب و کاری دوست دارد بیشتر سود کند تا اینکه کمتر سود کند! اگر فکر می کنید اطلاعات بیشتری قبل از تبلیغات بنری نیاز دارید شاید بهتر باشد با یک فرد متخصص این حوزه گفت و گو کنید. شغل شما در تبلیغ موثر می تواند باشد.
یکی از کارهایی که می توان برای تبلیغات بنری در شهر انجام داد استفاده از بازیگران سینمایی برای جلب توجه است. برخی از بازیگران سینمایی چه ایرانی چه خارجی به علت برخورداری از شهرت می توانند جلب توجه کنند. این جلب توجه در تبلیغ می تواند باعث ایجاد یک ارتباط بین مخاطبی که تبلیغ را می بیند و کسب و کار شما شود. البته این موضوع می تواند هزینه ی قابل توجهی داشته باشد. بازیگری که انتخاب می شود در صورت انتخاب، باید بررسی شود که فرد مناسبی برای تبلیغ باشد.
برای این بررسی می توان از یک شخص بازاریاب که در کار خود حرفه ای است استفاده کرد. بازاریاب های خوب افرادی هستند که به شدت می توانند روی فروش یک محصول یا خدمت اثرگذار باشند و مشورت با آنها می تواند یک کسب و کار را ارتقا و پیشرفت دهد. این پیشرفت حتی می تواند در زمینه ای غیر از فروش باشد. یعنی بازاریاب خوب می تواند در زمینه های دیگر مربوط به کسب و کار هم باعث پیشرفت کسب و کار گردد. ممکن است این سوال مطرح شود یا شده باشد که یک بازاریاب خوب چگونه می تواند در زمینه های دیگر مربوط به کسب و کار هم باعث رشد شود؟ به دو مثال زیر توجه می توان کرد:
1. فردی فرضی به نام احمدآقا برای مطرح شدن نام کسب و کارش در شهر کرج به یک شرکت تبلیغاتی و بازاریابی در استان البرز مراجعه می کند. او بعد از بررسی گزینه های متعددی که می تواند باعث شهرت نام کسب و کار او شود برندسازی با تبلیغات پولی را انتخاب می کند. شرکت تبلیغاتی که در استان البرز مستقر است با او قرارداد می بندد تا کار انتخاب شده را انجام دهد. تبلیغ کسب و کار در کرج آغاز می شود و بعد از یکسال نتیجه ی باورنکردنی به دست می آید. کسب و کار به شدت معروف شده و نامش را درصد قابل توجهی از مخاطبان هدف می شناسد. بازاریاب توانسته تعداد زیادی مشتری برای صاحب کسب و کار کرجی به ارمغان بیاورد. این مشتریان آنقدر به این کسب و کار علاقه مند شده اند که حاضر نیستند به کسب و کار دیگری مراجعه کنند. بازاریاب موفق شده به خوبی برندسازی را انجام دهد و یک موفقیت بزرگ را رقم بزند.
2. یک آرایشگاه فرضی در استان البرز در شهر کرج تصمیم می گیرد برای برندسازی و مطرح شدن کسب و کار خود به یک تیم 3 نفره ی بازاریابی در مهرشهر کرج مراجعه کند. بعد از مراجعه و بررسی طرح های مختلف طرحی انتخاب می شود که یک دوره ی زمانی 2 ساله را در بر می گیرد. اول شخص فکر می کند که هزینه کردن برای این کار بیهوده است ولی با اصرار تیم بازاریابی هزینه را پرداخت می کند و بعد از گذشت یک مدت یکساله نتیجه شگفتی به دنبال آورده است.
پیدا کردن بازاریاب خوب شاید کار آسانی نباشد و نیاز به بررسی دقیقی داشته باشد. تبلیغات مشاغل در کرج از جمله مواردی هست که می توان هست که می توان در رابطه با آن با یک بازاریاب خوب صحبت کرد و از راهنمایی هایش برای تبلیغ موثر استفاده نمود. تا اینجا مطرح شد که تبلیغات بنری در شهر کرج می تواند چه تاثیری داشته باشد.
در این مطلب از سایت پاسارگاد کسب تلاش شد مطالبی در مورد راه های تبلیغ کسب و کارها و مشاغل شهر کرج عنوان شود امیدوارم مفید بوده و به شما کمک کرده باشیم. راه های مختلفی برای تبلیغ کردن مشاغل و کسب کار های شهر کرج در استان البرز وجود دارد و این موارد تنها راه ها نیست. کسب و کارهای موجود در کرج می توانند از چندین روش برای تبلیغ کردن کسب و کارشان استفاده کنند. مشاغل مختلفی در دنیا این کار را می کنند و تنها به یک روش بسنده نمی کنند. روش های مختلف می تواند ریسک سرمایه گذاری روی تبلیغات را کاهش دهد. توجه بفرمایید که تبلیغات خوب هزینه ی بیهوده نیست بلکه سرمایه گذاری است. راستی اگر تمایل داشتید و هنوز کسب و کارتان را در پاسارگاد کسب، سایت معرفی و تبلیغ کسب و کارهای سراسر کشور ثبت نکرده اید می توانید این کار را انجام دهید. با سپاس از وقتی که برای مطالعه ی این مطلب گذاشتید. برای شما آرزوی موفقیت روزافزون داریم.