تبلیغات مشاغل شیراز
در این پست از پاسارگاد کسب، سایت تبلیغ مشاغل و کسب و کارهای ایرانی به نحوه ی انجام تبلیغات مشاغل شیراز یا همان تبلیغ کسب و کار در شیراز، شهر زیبای ایرانی می پردازیم. تبلیغ مشاغل شیراز یکی از راه های افزایش فروش این کسب و کار ها و افزایش درآمد آنها در استان فارس است. راه های مختلفی برای تبلیغ کسب و کارها در استان فارس شهر شیراز، شهری که در آن حافظ شیرازی و سعدی شیرازی از مشهور ترین شخصیت های بزرگ ایرانی اند وجود دارد که در این مطلب قسمتی از آنها مطرح می گردد.
پاسارگاد کسب تبلیغات مشاغل شهر های مختلف کشور از جمله تبلیغ مشاغل شهر کرج ، تبلیغات مشاغل شهر تهران، تبلیغ مشاغل شهر مشهد و … را انجام می دهد.

راه شماره یک:
راه تبلیغ در سایت موتور جست و جوی گوگل و سایت مشاغل:
یکی از بهترین راه های تبلیغ یک کسب و کار در استان فارس و از راه های تبلیغات مشاغل شیراز این است که اطلاعات این کسب و کار از طریق گوگل قابل دسترسی باشد و از طرفی در یک سایت معرفی و تبلیغ کسب و کار ثبت شده باشد. مشتریان ممکن است با جست و جوی مثلا عبارت تعمیرکار در نزدیک دروازه قرآن شیراز در گوگل، وارد صفحه ی کسب و کار در سایت معرفی و تبلیغ مشاغل شوند و اطلاعات تماس و اطلاعات کسب و کار را ببینند و با برقراری تماس یا مراجعه حضوری درخواست تعمیرکار کنند و باعث افزایش فروش شوند.
این موضوع می تواند در مورد هر شغلی صادق باشد. مثلا دندانپزشکی. یا مثلا سوپرمارکت. سایت های مشاغل مختلفی برای این موضوع وجود دارد که پاسارگاد کسب یکی از بهترین سایت هاست. در این سایت شما می توانید کسب و کارتان را معرفی و تبلیغ کنید و در سایتی قرار دهید که ممکن است ده ها نفر از مردم ایران و مردم شیراز آن را ببینند. فرض کنید کسی در گوگل یا در سایت پاسارگاد کسب دنبال فروشنده لباس در بلوار استقلال شیراز می گردد یا مثلا در بلوار بعثت.

و بعد می بیند اطلاعات تماس و توضیحات کسب و کار در سایت پاسارگاد کسب موجود است و می تواند از طریق مسیریابی به آنجا برود و لباس مورد نیاز خود را تهیه کند یا با آنجا ممکن است تماس بگیرد تا پوشاکی که می خواهد بدست بیاورد. اگر هنوز کسب و کارتان را ثبت نکرده اید می توانید از طریق وارد شدن به اینجا این کار را انجام دهید. یکی از ویژگی های این سایت این است که به هر کسب و کار یک لوگوی طلایی اعتماد اعطا می کند که وقتی فردی وارد سایت می شود با دیدن این لوگو می تواند اعتمادش نسبت به کسب و کار افزایش پیدا کند.
از طرفی این لوگو یک نسخه ی الکترونیکی هم دارد که صاحب کسب و کار می تواند در صفحه ی مثلا اینستاگرام کارش برای جلب اعتماد مشتری و افزایش میزان خرید مردم به اشتراک بگذارد. تبلیغ کسب و کار در شیراز یکی از راه های خوب برای بدست آوردن اعتماد مردم می تواند باشد.
راه شماره دو: تولید ویدیوهای جذاب و تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی
یکی از راه های تبلیغ مشاغل این است که کسب و کارها به تولید محتواهای جذاب و سرگرم کننده بپردازند. این یک راه تبلیغ کسب و کار در شیراز و هر شهر و روستای دیگری می تواند باشد. البته این کار کار ساده ای نیست. تولید محتوای خوب واقعا می تواند مشکل باشد. محتوایی که مخاطب های مختلفی را بتواند جذب کند. محتوای ویدیویی خوب نیازمند خلاقیت است. بدون خلاقیت نمی توان انتظار داشت یک ویدیو خوب از آب در بیاید! شاید برای این موضوع نیاز باشد صاحب کسب و کار در صورتی که خودش نمی تواند یا نمی خواهد از فرد دیگری در تیم خودش اگر تیمی وجود دارد یا جای دیگری درخواست کند تا او ویدیو را برایش آماده کند.

ادیت باید مناسب کسب و کار باشد. افراد مختلفی در فضای مجازی بوده اند که با تولید محتوای جذاب ویدیویی توجه زیادی از مردم را به کسب و کار خودشان جلب کرده اند. فرض کنید وارد یک صفحه ی اینستاگرامی می شوید و می بینید که یک پیج وجود دارد که 10 ویدیو دارد و هر ده ویدیو چند تبلیغ بی روح و سردی است که هیچ جذابیتی ندارد! و کل فالوور هایی که این صفحه بدست آورده و ارگانیک است 200 نفر است.
وارد پیج اینستاگرامی دیگری می شوید که یک رستوران سنتی در شیراز را معرفی و تبلیغ می کند که این صفحه صفحه ی همان کسب و کار رستوران سنتی شیرازی است که 10 هزار فالوور دارد و محتواهای بسیار جذاب با غذاهای لذیذ می سازد.
کدام یک صفحه ی بهتری برای فروش محسوب می شود؟ جواب در ذهنتان نمایان هست. محتوای جذاب می تواند به اکسپلور برود و بدون هیچ هزینه ای مشتری به همراه بیاورد و برند کسب و کار را در ذهن افراد مختلفی جا بیندازد. باید توجه کرد که اگر افزایش درآمد یا کسب درآمد است محتوای جذاب کفایت نمی کند. محتوای جذاب باید به گونه ای باشد اگر هدف این هست که بتواند به جذب سرمایه کمک کند.
اگر آن رستوران فقط غذاهای لذیذ را به گونه ای بگذارد که هیچ جذب مشتری انجام نشود و هیچ تاثیری روی مشتری یا مشتریان قبلی در صورت وجود نداشته باشد ممکن است فقط باعث افزایش هزینه و وقت شده باشد! تصور نباید کرد که تولید محتوای جذاب فقط مخصوص مثلا رستوران است.
هر شغلی می تواند محتوای جذاب خودش را داشته باشد. مثلا یک فرد خلاق در یک مغازه ی آجیل فروشی ممکن است با ساخت یک ویدیوی طنز از خرید کردن آجیل چند هزار بازدید بدست بیاورد و از آن چند هزار بازدید مثلا چهل مشتری جدید بدست بیاورد. موضوع شغل برای تولید محتوای جذاب و سرمایه ساز اهمیت ندارد. مهم خلاقیت و در صورت نیاز مطالعه است. دیدن رقبا می تواند کمک کننده باشد. البته منظور این نیست که محتوای رقبا در صورت وجود را اگر خواستید کپی کنید و در صفحه ی خود بگذارید!
منظور این است که دیدن این محتواها ممکن است به شما کمک کند تا اگر خواستید ویدیوی جذابی بسازید. کپی محتوا یک جور ضعف به حساب می آید حتی اگر کپی جذابی باشد. از طرفی ممکن است باعث ناخرسندی رقیب شما شود و حتی ممکن است از شما شکایت کند! به این موضوع پرداخته شد که اهمیت ندارد شغل چیست پس اگر می خواهید تولید محتوای جذاب را شروع کنید و به صلاح بود از همین الان می توانید استارت بزنید! به امید فروش بالا اگر هدفتان فروش بالاست.
راه شماره سه: برگزاری مسابقات و استفاده از گردونه شانس
تبلیغات مشاغل شیراز راه های مختلفی دارد. فرض کنید وارد مغازه ی X در نزدیکی باغ جهان نمای شیراز شده اید. این مغازه به فرض در زمینه ی فروش عطر فعال است. شما چند عطر مختلف را پیدا می کنید، چند مورد را تست می کنید و در نهایت یکی را خریداری و کارت می کشید. وقتی می خواهید فروشگاه را ترک کنید، صاحب مغازه به شما می گوید که صبر کنید! ما برای مشتری هامون گردونه شانس داریم! که به ازای هر خرید بالای n تومن می توانند گردونه را بچرخانند تا جایزه ببرند!
شما ممکن است خوشحال شوید صبر کنید و گردونه را با لذت بچرخانید و منتظر بمانید ببینید جایزه ای که برنده می شوید چیست! ممکن است این موضوع باعث شود که دفعه ی بعدی که خواستید عطر بخرید باز هم سراغ همین مغازه بروید.
می بینید؟ این یک راه جذاب برای جلب نظر مشتری می تواند باشد. شاید مثالی که زده شد عجیب به نظر رسیده باشد. این مورد در مورد سوپرمارکت دیده شده که فردی گردونه شانس آورده اما لزومی ندارد حتما سوپرمارکت باشد. البته اگر جوایز غیر عادی باشد ممکن است ضرر بزند! یا مثلا اگر این کار برای یک کسب و کار نامناسب باشد ممکن است ضرر آمیز باشد. پس باید دقت کرد که آیا گردونه شانس مناسب کسب و کار فرد هست یا نیست و اگر هست چگونه باید از آن استفاده کرد تا نتیجه ای که شخص می خواهد حاصل شود.

می توان از گردونه شانس در زمان استفاده ویدیو تهیه کرد و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت تا جلب توجه شود و ممکن است به افزایش فروش و جذب مشتری جدید کمک کند. این یک راه تبلیغ جالب است که شاید افراد کمی از آن استفاده می کنند.
برگزاری مسابقه و تبلیغ این مسابقه هم می تواند یک راه افزایش درآمد کسب و کار باشد. مسابقه می تواند مجازی یا حضوری برگزار شود. نوع مسابقه می تواند بسته به نوع کسب و کار متفاوت باشد.
همانند ماجرای گردونه شانس باید مراقب بود که مسابقه باعث بشود که هدف برآورده شود نه اینکه موجب ضرر مالی گردد! به عنوان مثال اگر صاحب یک لباس فروشی در یک پاساژ در شهر شیراز برای تبلیغات کسب و کار خود بیاید و یک خودرو از برند بی ام و به عنوان جایزه مسابقه بگذارد و هدفش کسب پول بیشتر باشد ولی بازدهی نهایی در حد پول یک ماشین ساده هم نباشد این جایزه گذاشتن اشتباه است.
یک اشتباهی که موجب ضرر مالی می گردد.
ولی به عنوان مثال یک فردی که در حوزه ی فروش لباس فعال است و آمده است به اندازه 10 میلیون تومان جایزه نقدی گذاشته و سودی که از طریق تبلیغ مسابقه و برگزاری آن کرده 20 میلیون تومان بوده و هدفش هم صرفا یک رشد مناسب بوده این مورد منطقی است.
هدف یک کسب و کار نباید زیان دهی باشد شاید مگر اینکه صاحب یک کسب و کار خودش این را طلب کند! مسابقه ی اینترنتی می تواند هم در شبکه ی اجتماعی خاصی برگزار شود که آن شبکه محبوبیت مناسبی دارد هم می تواند در وب سایت کسب و کار در صورت وجود برگزار کردد. بررسی اینکه کدام یک از این موارد مناسب است بر عهده کسب و کار یا فرد متخصص یا تیم متخصصی است که شخص در نظر می گیرد. مسابقه های جذاب جنبه یا جنبه های مختلفی می توانند داشته باشند.
می توان مراقب بود که نتیجه نگرفتن از مسابقه باعث نارضایتی مردم نشود.نارضایتی مردم می تواند عواقب سنگینی برای یک کسب و کار داشته باشد که شاید این عواقب جبران ناپذیر یا سخت جبران پذیر باشند. باید تلاش کرد از ایجاد هزینه ی اضافی پرهیز کرد. فرض کنید فردی یک مسابقه در زمینه ی لباس که صحبت شد برگزار کند و تعداد زیادی از مشتریان به علت برنده نشدن و عدم اطلاع رسانی مناسب به شدت ناراضی شوند و دیگر به جای خرید از این کسب و کار از کسب و کار های رقیب خرید کنند.
این موضوع می تواند صدمه ی جدی به کسب و کار وارد سازد. باید هر مسابقه در زمان مناسب نتیجه اش اعلام شود و اگر نیاز به اطلاع رسانی هست این موضوع حتما انجام گردد وگرنه می تواند باعث ضربه به برند شود. برند خوب برندی است که به مشتری خود اهمیت می دهد، به مردم اهمیت می دهد. برند نادان به مشتری درست اطلاع نمی دهد و با او درست حرف نمی زند. برای آشنایی بیشتر با مشتری مداری می توانید مطلب اصول مشتری مداری را مطالعه نمایید می تواند راهگشا باشد.
یکی از راه های جذاب کردن محتوای ویدیویی تبلیغات استفاده از بازیگران مطرح است. البته این موضوع می تواند هزینه ی بسیار زیادی را داشته باشد و مناسب هر کسب و کاری نباشد. اگر می خواهید ویدیوی تبلیغاتی جذاب بسازید باید ببینید آیا قصد دارید بودجه ی خاصی را برای ساخت اختصاص دهید یا نه و اگر می خواهید این کار را انجام دهید بودجه ای که می خواهید اختصاص دهید چقدر است؟ آیا این عدد بالاست؟ اگر می خواهید بازیگری برای ویدیوی تبلیغاتی خود بیاورید اگر هزینه ای دارد باید ببینید آیا این هزینه ارزش آن را دارد که بازیگر را بیاورید؟
مثلا ممکن است شما دنبال این باشید که هزینه ی تبلیغ را جبران کنید و به عنوان مثال 30 درصد سود کنید. آیا این بازدهی را دارد؟ یک موقع ممکن است یک کمپانی یک بازیگر را برای تبلیغ ویدیویی بیاورد و بازیگر مبلغ بالایی را دریافت کند ولی حتی هزینه ی تبلیغ جبران نشود چه برسد به سود کردن. البته این به این معنا نیست که آوردن یک بازیگر هیچ سودی می تواند نداشته باشد موضوع این است که باید بررسی شود که هدف چیست و اگر هدف این است که تبلیغ بتواند سود نصیب شخص تبلیغ کننده کند اگر قرار است بازیگر بیاید باید این امکان وجود داشته باشد.
کار ادیت ویدیو را اگر می خواهید حالت سینمایی خاص و حرفه ای داشته باشد می توان به یک شرکت حرفه ای در زمینه ی تولید محتوای ویدیویی سپرد. شاید کمپانی های خوبی را بتوان پیدا کرد که این کار را با هزینه انجام می دهند. کمپانی هایی که با نیروی متخصص بتوانند در زمانی مناسب ویدیویی تولید کنند که بتواند باعث رسیدن به هدف شوند. هدف هر کسب و کار از تولید محتوا ممکن است از هدف یک کسب و کار دیگر متفاوت باشد. همه ی کسب و کارها یک هدف را دنبال نمی کنند.برای تبلیغات ویدیویی مشاغل شیراز یکی از راهکارها ویدیوی تبلیغاتی ساخته شده با جلوه های بصری سریع است.
یعنی جلوه های بصری که به سرعت انجام می شوند و تاثیر به سزایی در فروش می تواند داشته باشد. یک مثال می زنم: یک فرد ممکن است برای ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی با جلوه های بصری سریع برای کسب و کار خود در شهر شیراز در استان فارس به یک شرکت تبلیغاتی مراجعه کند. شرکت با دریافت هزینه یک پروژه را قبول می کند تا برایش ویدیو را بسازد وقتی ویدیو ساخته می شود و در شبکه های اجتماعی بازنشر می شود نتیجه فوق العاده است. تعداد زیادی از افراد ویدیو را بازنشر می کنند و ویدیو به شدت محبوب و معروف می شود و صاحب کسب و کار به پول خوبی دست پیدا می کند. البته این کار کار راحتی می تواند نباشد. ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی جذاب می تواند برای آن شرکت تبلیغاتی دشوار باشد. شاید حتی رقم سنگینی طلب کند که باید دید آیا ارزش هزینه کردن این رقم برای تبلیغی که می خواهد بسازد وجود دارد یا نه اگر ارزش وجود داشته باشد می تواند گزینه ی خوبی باشد ولی اگر وجود نداشته باشد گزینه ی بدی خواهد بود و هزینه بر است.
در این متن از سایت پاسارگاد کسب به موارد مختلفی از جمله چند راه برای تبلیغ مشاغل شیراز پرداخته شد. راه های گوناگونی برای تبلیغ کردن یک کسب و کار در دنیا وجود دارد. اگر هدف پول در آوردن بیشتر است باید تلاش کرد تا با کمترین هزینه بیشترین بازدهی لازم را بدست آورد. تبلیغات مشاغل استان فارس یکی از خدماتی است که سایت پاسارگاد کسب آن را انجام می دهد. تبلیغات مشاغل سایت پاسارگاد کسب به این شکل هست که تبلیغات همه ی شهر های کشور ایران و همه ی روستاها را می تواند دارا باشد. تبلیغات موثر برای مشاغل شیراز می تواند باعث معرفی بیشتر و بیشتر دیده شدن آنها گردد. البته هر سایتی برای تبلیغات ممکن است مناسب نباشد. برخی سایت ها ممکن است هزینه ی قابل توجیه بگیرند و هیچ بازدهی نداشته باشند. از اینکه این پست را مطالعه کردید سپاسگزاریم. امیدواریم برای شما مفید بوده باشد و همیشه ثروتمند و سلامت باشید 🙂
