سه ویژگی یک فروشگاه اینترنتی خوب چیست؟
در این پست از پاسارگاد کسب به شکل اجمالی، به سه ویژگی یک فروشگاه اینترنتی خوب پرداخته می شود.
همان طور که می دانید امروزه یکی از بهترین راه های فروش خدمات و محصولات، فروش اینترنتی است اما یک فروشگاه اینترنتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ ویژگی های خوب یک فروشگاه می تواند باعث پیشرفت آن شود و فروش را افزایش دهد. همچنین باعث جلب رضایت مشتری گردد.
شاید ویژگی های زیادی بشود مطرح کرد اما در این مطلب مختصر سه ویژگی ذکر شده است:
ویژگی اول: قانونی بودن
یک فروشگاه اینترنتی خوب فروشگاهی است که اجازه ی قانونی فعالیت دارد. در فروشگاه های غیر قانونی ممکن است تخلفی رخ دهد و بعد ممکن است پیگیری دشوار شود. فرض کنید شخصی محصولی را خریداری کرده منتظر است برایش ارسال شود ولی هیچ خبری نمی شود و بعد مشخص می شود فرد پولش را خورده و فرار کرده است و این فرار کردن ممکن است پیگیری را سخت کند. فعالیت قانونی در هر کسب و کاری ضروری است.
ویژگی دوم: ظاهر مناسب داشتن
فروشگاه اینترنتی که طراحی ضعیفی دارد احتمال دارد با شکست مواجه شود. ممکن است مشتریان به این گونه فروشگاه ها اعتماد نکنند یا مشتری های کمتری اعتماد کنند و مخاطب هدف را فراری دهد. بهتر است هر فروشگاه اینترنتی درهر حوزه ای که فعالیت دارد ظاهر مناسبی داشته باشد.
ویژگی سوم: خوش قول بودن پشتیبان
فرض کنید از یک فروشگاه اینترنتی تلفن همراه خریداری کرده اید. آدرس و کدپستی داده اید و بعد ازچند روز موبایل را دریافت کردید. بعد از باز کردن بسته پستی ممکن است متوجه شوید که ای داد بی داد! تلفن همراه ارسال شده چیزی نیست که سفارش داده بودید! خوش قول بودن در انجام تعهد مهم است. نباید وعده ای داد و بعد آن را انجام نداد. این کار ممکن است به اعتماد کردن لطمه بزند. مشتری وقتی سفارشی را ثبت می کند باید همان سفارش را به او تحویل داد.
از اینکه مطلب را مطالعه کردید سپاسگزاریم. پاسارگاد کسب سایتی است که معرفی کسب و کارهای ایرانی را انجام می دهد در صورت تمایل می توانید کسب و کار خود را ثبت کنید.